Gå til innhold

Ledig stilling kundemottaker Teknisk Bureau Leknes

Vi utvikler oss og er i vekst og trenger deg som er serviceinnstilt, engasjert og trives i en hektisk hverdag.
Søknader som kommer inn blir behandlet fortløpende.

Vi ønsker oss en positiv, ryddig og serviceorientert person som kan ta seg godt av våre kunder.
Du må yte service i toppklasse, ha god orden og system i bestillinger og i daglig produksjon på verkstedet.

Vi ønsker at du har følgende kvalifikasjoner:

Kunnskap og erfaring fra bilbransjen vil være en fordel.
Utdanning og/eller relevant arbeidserfaring fra kundemottak, kundeservice og salg.
Gode pc-kunnskaper, vant til å håndtere ulike programmer og systemer i jobbsammenheng.

De viktigste arbeidsoppgavene dine vil være:

Kundemottak, ordremottak, timebestillinger.
Tett dialog med verkstedet for planlegging og gjennomføring av reparasjoner.
Personlige egenskaper vi ser etter:
Godt humør, kundevennlig og serviceorientert.
Ryddig, strukturert og effektiv i ditt arbeid.
Lett på foten, fleksibel og evner å ha flere tanker i hodet samtidig.
Pliktoppfyllende, pålitelig og ærekjær i din arbeidsutførelse.
Du er en lagspiller som elsker å spille andre gode og bidra til godt samarbeid.

Vi tilbyr:

En aktiv og utfordrende jobb.
Et godt arbeidsmiljø med trivelige og engasjerte kolleger.
Jobb i et bilkonsern med sterke tradisjoner og ambisiøse framtidsplaner.
Konkurransedyktige betingelser, pensjons- og forsikringsordninger.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen til en bedrift i vekst.
Søknader som kommer inn blir behandlet fortløpende.
Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta kontakt med:
Servicesjef, Hans-Olav Martinsen, 95 74 60 10 eller Dagligleder, Ronny Solheim, 90 92 42 90.
Dersom du finner en slik jobb interessant, sender du en kortfattet søknad og CV via post.leknes@tbureau.no